onsdag den 18. januar 2012

Nogenlunde rask igen

Billedet er fra da jeg var på vej i skole i morges. og ja det er alt for tidligt om morgen! ;) 

Jeg har været i skole i dag efter to dage, hvor jeg ikke har været i skal grundet sygdom. Jeg er stadig ikke på toppen, men jeg har det heldigvis bedre. Jeg har skypet en masse de sidste par dage, hvilket jeg har nydt rigtig meget! - skype er nok noget af det bedste, der findes! 
Ud over at være syg, så har jeg det godt. Jeg skriver lige nu om rundetårn i en af mine engelsk timer, så jeg så en masse billeder af København og fik rigtig meget hjemv. På søndag har jeg også været her i 4 måneder. 4 måneder! Det er jo for vildt. Det er gået så stærkt og så har jeg samtidig oplevet og se ting for flere år! Søndag d. 29 januar er jeg halvvejs igennem mig ophold her i New York! Det er en vildt mærkelig følelse jeg får, når jeg tænker over det! Jeg skypede med min bedste veninde Mia lige før og hun mindede mig lige om, at hun kommer her til New York om to måneder, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til! Hende har jeg heller ikke set i snart 7 måneder! Hold nu op, hvor er tid noget mærkeligt noget...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar