mandag den 23. januar 2012

Mig og mit liv lige nu..











































Her er et indlæg om, hvad jeg har gået og lavet her på det sidste. Fredag d. 13. januar var jeg ude og spise sushi sammen med nogle af pigerne, som var en afskedsmiddag til ære for min gode veninde Fleur, som rejste hjem dagen efter. Det var rigtig hygget, men dog også noget sørgmodigt. Om lørdagen sagde vi så farvel til hende og det er ikke lige frem det nemmest skulle jeg hilse at sige. En ting er, at jeg er blevet vant til at have hende i min hverdag og så pludselig er hun der ikke længere, men den anden ting er også, at de fleste af mine venner her kommer fra andre lande end mig, så det er ikke bare sådan lige at besøge folk. Men heldigvis har vi aftalt, at hun kommer på Roskilde Festivalen i år, sammen med andre her fra skolen, så det er rigtig rart, at jeg har en dato på, hvornår jeg ser hende igen. Om søndagen slappede vi af og Grace, Suzanne og jeg holdt film maraton.

I fredags tog Grace, Suzanne, Anna og jeg på MoMa, som er et museum med moderne kunst. Meget af det var rigtig interessant, men der var bestemt også noget som var lidt for gammelt eller lidt for moderne til min smag, men vi hyggede os heldigvis. Derefter tog vi hjem til Annas lejlighed, hvor vi hyggede os med pizza, vin, snak og dans. 

I lørdags sneede det så, hvilket betød, at vi selvfølgelig skulle ud og gå en tur i det smukke vejr og det blev da også til en lille snebold kamp ;) ellers slappede vi bare af og hyggede os. I går hyggede jeg mig i timevis med te og hyggesnak sammen med Tara, Lydia og Gildas og jeg endte senere ud i biografen sammen sammen med Mariana, Grace, Suzanne, Michelle, Sandra og Felix, hvor vi så Extremely loud and incredibly close. En rigtig god og meget rørende film.  

Ja jeg har ikke så mange penge for tiden, hvilket afspejlet mit liv lige pt, men så er det jo godt, at jeg har gode venner, som jeg kan hygge mig med. 

I dag er det mandag og jeg har haft en god og sjov dag i Michelles selskab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar