søndag den 1. januar 2012

Happy New Year!





















Godt nytår alle sammen! Jeg havde et fantastisk nytårsaften på Times Square! Det var helt ubeskriveligt og vidunderligt og slet ikke til at fatte. Jeg blev ringet op kl 9 om morgenen, hvor Mia (min bedste veninde) ringede for at ønske mig godt nytår, da hun er i Australien og de er 15 timer foran New York. Så tog vi til Times Square og ventede der sammen med over 1 mio. mennekser på "the ball to drop!" Vi stod der i 8 timer, men det var det hele værd og jeg var sammen med de dejligste mennesker! Imens vi stod der slog kl 12 i Danmark, så det var en lidt mærkelig følelse at stå der kl 6 og tænke på, at alle jer derhjemme var i det nye år. Jeg snakkede med mine forældre og veninder og fik ønsket dem godt nytår, men det var næsten umuligt at komme igennem, så det var meget hårdt. 

Imens vi stod der var der live koncerter og bl.a. Lady Gaga optrådte. Det var en vild oplevelse og lige før kl. slog 12 kørte verdens største lysbold ned, imens sekunderne før nytåret blev råbt højt af alle der stod på Times Square. Da kl så slog 12 var der smuk fyrværkeri og konfetti over det hele! - En oplevelse jeg ALDRIG vil glemme! 

2 kommentarer:

  1. great pictures, we can def see how fun it was! ;)) we miss you, carol and niko

    SvarSlet
  2. Thanks a lot! I miss you too! <3

    SvarSlet