tirsdag den 13. december 2011

13. december













Dette er billeder fra i lørdags, som var Christines dag. Det var en rigtig dejlig, men og en smule sørgelig dag! 

Hav en skøn tirsdag!

P.s. Jeg vil forresten gerne lige sige undskyld for min video blog her den anden dag. Jeg er ked af, at jeg snakker så unaturligt, men det er bare så mærkelig en situation, når man sidder og snakker til sin computer. Så får jeg åbenbart en meget mærkelig computerstemme :) Jeg håber, at I kan bære over med mig. (Har hørt videoen sammen med Anna i dag, som grinte så meget af mig! men ja jeg kan godt høre det, men jeg synes bare det er meget nemmere nogle gange.) Så sig endelig til, hvis I også synes, at jeg bare skal droppe det, ligesom onde Anna synes. 



3 kommentarer:

  1. Hej søde pige. Vi din far og mor synes da ikke at din stemme lyder så forvrænget -så fortsæt bare med at tale ind i computeren :) hold da op hvor er det godt det billed hvor I flyver. Elsker dig og glæder mig helt vild til vi skal ses. Kys mor

    SvarSlet
  2. Natasja har en fantastisk dejlig stemme. Det går bare en smuuuule galt, når hun taler med sig selv.

    Vi prøver igen imorgen, ikk min pige? (;

    SvarSlet
  3. mor og far - mange tak! I er nu søde :)

    Anna - du er nu også sød på din egen underlige måde. Ja vi prøver i morgen :)

    SvarSlet