mandag den 12. december 2011

12.december

Min klasse! En god blanding af søde mennesker. 
Fra højre mod venstre: 
Bageste række: Mariana (Mexico), Mig (Danmark), Grace (Spanien), Andrea (Venezuela), Felix (Frankrig) og Piotr (Polen).
Forreste række: Camille (Frankrig), Rhythem (Holland), Michelle (Venezuela) og Sverre (Norge)
Fraværende: Max (Tyskland) 






Hver gang UN finder et skydende våben, så deler de det i to, så ingen kan bruge det igen. De har også fundet på at lave det om til en guitar, hvilket jeg synes er en rigtig fin idé. 



Mig med UN militær hjelmen på. 



I fredags tog min klasse og jeg som sagt hen til UN. Det var en rigtig spændende dag, hvor hjernen blev sat på prøve over alt den dårlige, men også gode indformation vi fik. Dette er så min sidste uge med denne klasse, da vi har juleferie på fredag, hvilket betyder, at nogle tager hjem, andre tager videre og sidst men ikke mindst, er der sådan nogen som mig, som bliver. 


En helt anden ting; Jeg sagde farvel til Christine i går, som tog tilbage til Sverige. Derefter flyttede min værelseskammerat Aya fra Japan. Så nu er vi kun Gabi og jeg. Dette kommer dog ikke til at vare længde. Vi har nemlig fået en seddel om, at der her til januar vil komme to nye værelseskammerater, så vi  derefter vil være fire på værelset. Jeg glæder mig rigtig meget til at møde dem og jeg håber, at de er rigtig søde, men hold nu op, hvor bliver det klemt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar