mandag den 19. december 2011

19. december





Vi havde sidste skoledag før juleferien her i fredags. Vi hyggede med kage og spil og min søde lærer, Tania (hende der står i midten på nummer tre billede), havde købt et lille flag til os alle sammen, så vi kunne få alle i klasse til at skrive på det og et billede af klassen med en fin, personlig hilsen til os alle sammen. Grunden til alt dette var, at flere fra min klasse først og fremmest tager videre på en anden skole eller tager hjem og for det andet, så kommer vi alle i forskellige klasser efter ferien og vil ikke have den samme lærer. Så det var en rigtig hyggelig, men også sørgelig dag. 


Der er desunden en meget mærkelig stemning på skolen, da der næsten ingen mennesker er, da mange enten er rejst hjem eller er på en lille ferie derhjemme. Grace og Mariana er allerede rejst til henholdsvis Spanien og Mexico og Anna rejser i morgen til Utah for at være hos hendes amerikanske familie hen og julen, hvilket også betyder, at dette er hendes sidste nat på EF. Min værelseskammerat er rejst til Miami i to uger, så derfor har jeg værelset alene, hvilket betyder, at Anna har sovet hos mig de sidste par dage, hvilket har været rigtig hyggeligt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar