fredag den 25. november 2011

Thanksgiving
























I går var det Thanksgiving, hvilket betød en rigtig dejlig dag i skønt selskab. Jeg tog med nogle af pigerne til Mary's Thanksgiving parade, hvilket var virkelig flot og noget af en oplevelse. Det er en parade, som er bygget op om disse kæmpe, kæmpe ballonfigurer. Herefter nød vi, at vejene var ryddet for bilen grundet parade, så vi kunne bare gå midt ude på vejen, hvilket var en virkelig speciel oplevelse. Så gik vi ellers lidt rundt der og nød den skønne sol. Vi var herefter inde i en butik, hvor vi købte de sødeste mini cup-cakes. Vi så også noget jeg ikke vidste fandtes; I ved lige som Hollywood walk of fame (stjernerne), så er der det samme for designere i NYC og i stedet for stjerner er det skrevet på dæksler. Så er der forskellige udvalgte designere som har fået sit eget dæksel. Så besluttede vi os pludseligt for, at vi gerne ville i biografen, så vi gik ind og så "My week with Marilyn." Den var rigtig god og derefter hyggede vi os videre på de populære røde trapper på Times Square. For til sidst, at ende ud på Applebees. Her skulle vi rigtig have haft den helt store Thanksgiving dinner, men de var sgu løbet tør for kalkun, så vi spiste spareribs i stedet. Jeg havde en skøn dag og hvor meget glad og lykkelig.

Jeg håber, at I alle havde en skøn dag og I det hele taget har det godt! Jeg er meget taknemlig for jeg og jeg vil især gerne takke mine forældre for at have givet mig denne oplevelse! Elsker jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar