torsdag den 13. oktober 2011

Pictures



Dinner med Anna i Tarrytown 









Skønne billeder fra China town og af vores sushi til 3$! 


Anna satte mit hår og vi prøvede at overbevise nogle af pigerne om, at dette var den traditionelle danske frisure.. meen den hoppede de ikke helt på ;)



Times Square. På det øverste billede fra venstre om højre; Grace, mig, Sandra og Michelle. Nogle virkelig søde piger!



Columbus day: Andrea, Anna og jeg på cafe, hvor Andrea og jeg tjekker området ud på kortet. 





Columbus day: St. Patrick's cathedral. Tændte et lys for en god veninde. 




Columbus day: I Trump tower og i den hemmelige have. 




Culombus day: Den store Apple butik, hvor der var blomster, æbler og post-its ude foran butikken, til ære for den nu afdøde Steven Jobs.



 


Columbus day: Columbus circle.
(mig, Anna og Andrea)



Columbus day: "Whole store" og Picnic i Central park


Oktober er jo måneden for Halloween, så man ser græskar, kostumer og halloween inspireret slik og kager overalt. Jeg glæder mig meget til at opleve Halloween, for jeg er sikker på, at det bliver virkelig sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar