onsdag den 14. september 2011

OG så NYC!


Jeg har nu startet denne blog op til ære for mit studieår i New York. Jeg har afrejse om en uge og en dag - helt præcis d. 22. september. Jeg glæder mig ufattelig meget og har høje og nervøse forventninger på samme tid.
Dette kommer til at fungere som en blog for min familie og venner herhjemme i Danmark, som på denne måde let kan følge med i, hvad jeg foretager mig - både i form af tekst, men også i form af billeder. Jeg glæder mig meget til at dele min oplevelse med jer!


Og nu sidder jeg så her... Jeg har haft en helt fantastisk sommer, men nu er den slut og jeg skal videre. Jeg skal til at pakke ud, gøre hovedrent, rydde fuldkommen op og så pakke hele mit liv ned i to kufferter! Jeg skal holde afskedsfest på fredag for mine veninder og ellers sige farvel for sidste gang til mine venner, veninder og familie i løbet af den næste uges tid. Og så går den længe ventet tur til New York! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar