lørdag den 11. februar 2012

Onsdag til fredag via billeder

Min onsdag aften var sjov. Grace, Michelle, Felix, Robin og jeg tog til speed dating på skolen. Det var rigtig sjovt og virkelig akavet på samme tid og selvom der bestemt ikke var noget dating over det, så var det alligevel rigtig sjovt. Resten af aftenen hang jeg bare ud med Michelle og Grace. Vi hyggede os enormt meget og fik endda også ordnet vores vasketøj. Aften endte ud med, at jeg havde denne søde note på min computer fra Grace.

Suzanne, Grace og jeg skypede torsdag med Fleur, som er min søde hollandske veninde, der rejste tilbage til Holland for efterhånden en måned siden. Gud hvor er skype dog bare genialt! 



I dag fredag tog jeg efter skole til Manhattan, hvor jeg mødtes med Anna. Vi fik en manicure, som var en del af min julegave til hende. Vi hang efterfølgende ud i hendes lejlighed - Anna, Gildas og jeg. En virkelig sjov, trist, ærlig og fantastisk aften.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar